8 φράσεις που δεν πρέπει να ξεχνάτε να λέτε στον εαυτό σας...


Share/Bookmark
Είναι πολύ σημαντικό να είναι κανείς...

καλός και ευγενικός απέναντι στους άλλους, αλλά ακόμα πιο σημαντικό είναι να είμαστε καλοί με τον ίδιο μας τον εαυτό. Έφτασε η ώρα να σταματήσετε να υποτιμάτε τον εαυτό σας και να αρχίσετε να του δείχνετε φροντίδα υπενθυμίζοντάς του συνέχεια, πόσο τυχεροί είστε.

Μπορείτε να ξεκινήσετε από αυτές τις 8 απλές φράσεις. Είμαι αξιαγάπητος/η» Είμαι όμορφος/η» Είμαι περήφανος/η για τον εαυτό μου και για όσα έχω καταφέρει» Αυτά που κάνω ή αυτά που που θέλω να κάνω, έχουν σημασία» Δεν χρειάζεται να τα κάνω πάντα όλα τέλεια» Μπορώ να το κάνω» Είμαι μοναδικός/ή και έχω κάτι να προσφέρω στον κόσμο» Αυτό που είμαι φτάνει και περισσεύει»

Via


Share on Google Plus

About senariografos

...
    Blogger Comment
    Facebook Comment