9 μυστικά για να τα βγάζετε πέρα στην δουλειά χωρίς αρκετό ύπνο


Share/Bookmark
Οι περισσότερες νέες μαμάδες υποφέρουν από… έλλειψη ύπνου!

Τις περισσότερες φορές, όμως, δεν έχουν κι άλλη επιλογή. Πρέπει να ξυπνούν τα βράδια όταν το παιδί κλαίει, βλέπει εφιάλτες, είναι άρρωστο ή απλά… έχει αϋπνίες, ενώ το πρωί πρέπει να βρίσκονται και στην δουλειά. Και επειδή η κατάσταση αυτή διαρκεί για μεγάλο χρονικό διάστημα, βρήκαμε 8 δοκιμασμένους τρόπους για να ανταποκρίνεστε άριστα στην δουλειά σας, ακόμα κι όταν πηγαίνετε άυπνη στο γραφείο. Δυναμωτικό φαγητό

Το σωστό πρωινό μπορεί να κάνει τεράστια διαφορά στην απόδοσή σας. Δοκιμάστε μια ομελέτα με μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης, ένας συνδυασμός που θα σας δώσει την απαιτούμενη ενέργεια. Το μεσημέρι προτιμήστε ένα ισορροπημένο γεύμα με πρωτεΐνη και μια μεγάλη σαλάτα.

Καλές διατάσεις

Πριν φύγετε από το σπίτι, μην ξεχάσετε να κάνετε διατάσεις για να αποβάλλετε την ένταση των μυών. Μιλήστε με έναν γυμναστή ή έναν φυσικοθεραπευτή και μάθετε να χαλαρώνετε τον αυχένα, τους ώμους και την κοιλιακή χώρα. Κάντε γιόγκα, διαλογισμό ή εξασκηθείτε στις αναπνοές, κάτι που θα σας βοηθήσει να συγκροτήσετε τις (εναπομείναντες) δυνάμεις σας κατά τη διάρκεια της υπόλοιπης μέρας.

Πιείτε τον καφέ σας την σωστή στιγμή

Αν συνηθίζετε να πίνετε έναν δυνατό καφέ κάθε πρωί, καλύτερα να τον πιείτε μεταξύ 9.30 και 11.30 π.μ. Πρόσφατες έρευνες έχουν δείξει ότι η καφεΐνη μπορεί να λειτουργήσει καλύτερα εκείνες τις ώρες και να προσφέρει μεγαλύτερη ανοχή στις πιέσεις και στην κούραση της ημέρας.

Βάλτε προτεραιότητες στις δουλειές του γραφείου

Αν αισθάνεστε ότι θα καταρρεύσετε μέσα στη μέρα, βάλτε τις σωστές προτεραιότητες ξεκινώντας πρώτα από τις πιο δύσκολες και απαιτητικές δουλειές. Έρευνες δείχνουν ότι είμαστε πιο παραγωγικοί στις 10 το πρωί, παρά αργότερα, οπότε μην αφήνετε την πολλή δουλειά να εκκρεμεί για το μεσημέρι.

Φάτε τα σωστά σνακ

Τα σνακ ανάμεσα στα γεύματα είναι εξίσου σημαντικά με τα ίδια τα γεύματα! Όταν το πρωί νιώθετε πως η ενέργεια σας εγκαταλείπει, φάτε ένα γιαούρτι με ξηρούς καρπούς. Το απόγευμα, όταν αισθανθείτε αδυναμία, φάτε ένα φρούτο ή λίγη μαύρη σοκολάτα, που είναι και αντιοξειδωτική.

Δοκιμάστε μια μικρή βόλτα μέσα στο διάλειμμα

Αν έχετε τον χρόνο, σε κάποιο διάλειμμα από την δουλειά, αξιοποιήστε τον με μια σύντομη βόλτα! Μπορεί να σας φαίνεται “ανάρμοστο”, ωστόσο μια μικρή βόλτα θα κάνει την διαφορά στην ενέργειά σας. Δέκα λεπτά αρκούν για να αλλάξει η διάθεση και ο τρόπος που αισθάνεστε. Η κούραση μπορεί να μειωθεί, αρκεί να “σας χτυπήσει λίγο ο αέρας”!

Φρεσκαριστείτε

Πηγαίνετε στο μπάνιο και βάλτε τα χέρια σας κάτω από το κρύο νερό. Αυτή η κίνηση θα σας τονώσει κατευθείαν. Μπορείτε να ρίξετε και λίγο νερό στο πρόσωπο ή στα μαλλιά σας, αρκεί αυτό να γίνει με προσοχή για να μην χαλάσει το μακιγιάζ. Μην ξεχνάτε επίσης να πίνετε καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας πολύ νερό!

Ακούστε αγαπημένη μουσική

Λίγη μουσική την ώρα που εργάζεστε μπορεί να αποδειχθεί σωτήρια για την απόδοσή σας και την διάθεσή σας μέσα στη μέρα. Αν σας το επιτρέπει το εργασιακό σας περιβάλλον, φορέσετε ακουστικά και ακούστε λίγη μουσική της αρεσκείας σας. Θα νιώσετε πιο “ζωντανή” και με μεγαλύτερη ενέργεια.

Επαναλάβετε ένα μάντρα στον καθρέφτη

Μπορεί να σας φανεί αστείο, αλλά έχει αποδειχθεί ότι κάποιες φράσεις που ενδεχομένως χρησιμοποιούμε ως αυτο-βοήθεια όταν δεν νιώθουμε καλά μπορεί να αποδειχθούν εξαιρετικά χρήσιμες όταν επαναλαμβάνονται. Έρευνες έχουν δείξει ότι οι θετικές σκέψεις μας κάνουν πιο σίγουρους για αυτά που θέλουμε να επιτύχουμε. Σταθείτε λοιπόν μπροστά σε έναν καθρέφτη και επαναλάβετε “Έχω ξυπνήσει, είμαι ξεκούραστη και γεμάτη ενέργεια!!”. Ύστερα από μερικές επαναλήψεις θα αρχίσετε να το πιστεύετε!

Πηγή

Via


Share on Google Plus

About senariografos

...
    Blogger Comment
    Facebook Comment