"Το ψιλόβροχο"

θέλει προσοχή η εξομολόγηση...

Πάει ένας άντρας να εξομολογηθεί στην εκκλησιά και ο παπάς του λέει: Τι αμαρτίες έχεις κάνει, τέκνον μου; Ε,να πάτερ μου έκανα σεξ με την ξαδέρφη μου. Καλά πως το έκανες αυτό; Μια μέρα ψιλόβρεχε, δεν είχαμε τι να κάνουμε, και έγινε.

Για αυτή τη φορά συγχωρείσαι, αλλά να μην ξαναγίνει. Επίσης έκανα σεξ με την αδερφή μου. Καλά πως το έκανες αυτό; Δεν ντρέπεσαι; Μια μέρα ψιλόβρεχε, δεν είχαμε τι να κάνουμε, και έγινε. Θα σου την συγχωρέσω και αυτή τη φορά, αλλά να μην ξαναγίνει.Έχεις κάτι άλλο να πεις; Έκανα σεξ και με τον πατέρα μου. Μα καλά, δεν ντρέπεσαι καθόλου; Πώς έκανες ένα τέτοιο πράγμα; Μια μέρα ψιλόβρεχε, δεν είχαμε τι να κάνουμε, και έγινε. Αυτήν την αμαρτία δεν μπορώ με τίποτα να την συγχωρέσω. Παπά, συγχώρεσέ την, γιατί έξω πάλι ψιλοβρέχει !

Via


Νεότερη Παλαιότερη