Είκοσι τραγικές δικαιολογίες για να μην πάτε δουλειά και να κερδίσετε μία ακόμη ημέρα διακοπές

Παρακάτω είναι μερικές «κουφές» δικαιολογίες που έχουν όντως χρησιμοποιηθεί, πιθανότατα δια τηλεφώνου, με την ελπίδα να πείσουν. Δεν γνωρίζουμε τα αποτελέσματα, αλλά μόνο και μόνο η φαντασία εκείνων που τη χρησιμοποίησαν θα έπρεπε να τους έχει εξασφαλίσει εργασιακή ασφάλεια: 1. Έπεσα σε ενέδρα από ζόμπι

2. Έπρεπε να μείνω σπίτι για να ετοιμαστώ για την επιδημία ζόμπι

3. Οι Αρειανοί απήγαγαν το σύντροφό μου και πρέπει να τον σώσω

4. Έσπασε το ενυδρείο και πρέπει να σώσω τα ψάρια

5. Ένα σκουπιδιάρικο έχει πάρει φωτιά μπροστά στο γκαράζ μου

6. Υπάρχει ένα φίδι μπροστά από την πόρτα μου

7. Έπρεπε να πάω σε έναν ξαφνικό γάμο

8. Το παιδί μου έχει μια κολλητική μόλυνση στο μάτι. Θα μείνω σπίτι για να μην σας κολλήσω

9. Θα είμαι άρρωστος και την Παρασκευή και τη Δευτέρα

10. Η βαφή μαλλιών της γυναίκας μου απέτυχε. Πρέπει να κάτσω να την παρηγορήσω

11. Έχω πολύ κακό χτένισμα

12. Είχα ραντεβού με τον οδοντίατρο εκτός πόλης

13. Έδωσα τη θέση μου στο αεροπλάνο σε έναν ηλικιωμένο και έπρεπε να πάρω άλλη πτήση

14. Ο σκύλος μου δεν με ξύπνησε

15. Ο σκύλος μου έφαγε τα παπούτσια

16. Ο σκύλος μου έκρυψε τα κλειδιά του αυτοκινήτου

17. Το κατοικίδιό μου είναι άρρωστο

18. Η γιαγιά μου πέθανε (δεύτερη φορά σε έναν χρόνο)

19. Έχω πρόβλημα με τον προστάτη μου (δικαιολογία που χρησιμοποιήθηκε από γυναίκα)

20. Έχω ραντεβού με έναν συνάδελφο για ένα πρότζεκτ (ο συνάδελφος ήταν παρών στο γραφείο του αφεντικού.

iefimerida.gr

Via


Νεότερη Παλαιότερη