Δέκα ατάκες που θα ήθελες να ακούσεις από τη σύντροφό σου!

Ένας άλλος κόσμος ανοίγεται μπροστά σου…

1.Αγάπη μου είσαι σίγουρος ότι ήπιες αρκετά; Μήπως πρέπει να πιεις μία μπύρα ακόμη; 2. Αερίστηκες; Ρίξε άλλη μία έτσι για τον χαβαλέ! 3. Αποφάσισα ότι δεν θα φοράω πλέον ρούχα μέσα στο σπίτι. 4. Καρδιά μου δεν πειράζει που δεν έφτιαξες την πόρτα που έχει χαλάσει εδώ και ένα μήνα. Θα το κάνω εγώ!

5. Μα καλά, δεν σε περιμένουν οι φίλοι σου να πάτε να πιείτε μπύρες και να πειράξετε κορίτσια; Τι κάθεσαι εδώ; 6. Πώς και γύρισες τόσο νωρίς. Είναι μόλις 5 τα ξημερώματα.

7. Φυσικά και να πας σήμερα γήπεδο με τα παιδιά, το ρωτάς; Θα έχω και του χρόνου γενέθλια!

8. Λοιπόν, λέω σήμερα να νοικιάσουμε μια ταινία πορνό και

να πάρουμε και ένα κασόνι μπίρες για να την απολαύσουμε.

9. Καρδιά μου φυσικά και δεν με πειράζει που ξέχασες το καπάκι της τουαλέτας κάτω και το έχεις λερώσει.

10. Να πεις σε όλους τους φίλους σου να έρθετε εδώ να

δείτε το ματς. Να παραγγείλετε πίτσες, μπίρες, να γκαρίζετε και να

κάνετε το σπίτι σαν τα μούτρα σας. Νο problem!

Via


Νεότερη Παλαιότερη