ΦΩΤΟ: Αυτός είναι ο 23χρονος Καλαματιανός που σχεδιάζει αυτοκίνητα – Πήρε το ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας!

Ο 23χρονος Θάνος Παππάς από μικρός ονειρευόταν να οδηγήσει ένα αυτοκίνητο που θα είχε ο ίδιος «ζωγραφίσει». Σήμερα, πήρε το ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας με ένα υβριδικό (ή και αμιγώς ηλεκτροκίνητο) μικρό όχημα που θα κατασκευαστεί στην Ελλάδα σε επιβατική ή επαγγελματική έκδοση, με δυνατότητα και για χρήση από άτομα με ειδικές ανάγκες.«Όταν ήμουν οκτώ-εννιά ετών και έλεγα ότι όταν μεγαλώσω θα γίνω σχεδιαστής αυτοκινήτων, όλοι με αντιμετώπιζαν σαν να έλεγα ότι ήθελα να γίνω… αστροναύτης. Όμως, δεν το έβαλα κάτω» είπε.«Ήμουν σίγουρα ο καλύτερος στην τάξη, ο καλύτερος στο σχολείο… ίσως ο καλύτερος στην Καλαμάτα. Κυρίως επειδή δεν ασχολιόταν κανένας άλλος με το σχεδιασμό αυτοκινήτων και δεν είχα ανταγωνισμό! Αλλά όταν στο Λύκειο άρχισα να μπαίνω στο διαδίκτυο και να βλέπω τι έκαναν άλλοι συνομήλικοί μου στο εξωτερικό, κατάλαβα ότι ήμουν ένα τίποτα» πρόσθεσε.Σπούδασε στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου και επέλεξε να σχεδιάσει ένα όχημα για άτομα με ειδικές ανάγκες διότι:«Με επηρέασαν οι καθηγητές μου. Ένιωθα πάντα μια ενοχή για τον τρόπο ζωής που έβλεπα να προβάλλεται γενικότερα μέσα από το αυτοκίνητο και που νομίζω ότι έχει παρερμηνευτεί ως σημάδι κύρους. Δηλαδή, οι πλούσιοι στο Ντουμπάι ή στο Μονακό αγοράζουν αυτοκίνητα-έργα τέχνης και τα κρύβουν στο γκαράζ τους, ενώ όσοι έχουν πραγματικό πάθος, είναι συνήθως από χαμηλότερα οικονομικά στρώματα και δεν μπορούν να τα βλέπουν παρά μόνο σε… αφίσα στο δωμάτιό τους»!Για την ιδέα του είπε:«Υπάρχει πολύς χώρος στην παγκόσμια αγορά για ένα μικρό, ελαφρύ όχημα πόλης για αναπήρους, το οποίο θα μπορούσε να παραχθεί και σε επαγγελματική έκδοση για εταιρείες delivery – χωρίς να χρειάζεται ο οδηγός να είναι ανάπηρος. Είναι η μόνη λύση για να κατασκευαστεί κάτι στην Ελλάδα».Όμως δεν επέλεξε να δουλέψει σε μεγάλη εταιρεία του εξωτερικού από τη στιγμή που κέρδισε το διαγωνισμό διότι όπως είπε δεν έχει μεταπτυχιακό:«Θα έπρεπε να κάνω μεταπτυχιακό. Πρώτον, δεν έχω τα χρήματα. Δεύτερον, πάρα πολλοί άνθρωποι αποκτούν μεταπτυχιακό και μένουν άνεργοι. Πιστεύω ότι μπορώ να είμαι πιο παραγωγικός σε μια εταιρεία».Στο τέλος, όπως αναφέρει το star.gr, εξομολογήθηκε ότι παρά την αγάπη του δεν έχει δικό του αυτοκίνητο: «Δεν μπορώ να έχω δικό μου αυτοκίνητο. Οδηγώ όλα τα αυτοκίνητα των συγγενών και των φίλων».

Via


Νεότερη Παλαιότερη