Η Monica χρειάζεται μόνο μερικά μολύβια για να δημιουργήσει μερικά από τα πιο απίθανα σχέδια που είδατε ποτέ

Η Monica Lee είναι 35 ετών, γεννήθηκε και ζει στη Μαλαισία και με μόλις μερικά μολύβια δημιουργεί μερικά από τα πιο απίθανα σχέδια που έχουμε δει τελευταία

Της ζητήσαμε να μας στείλει σελίδες από το μπλοκ της και να μας συστηθεί. H Monica Lee. Πήρα πτυχίο 3D Αnimation από την One Academy της Μαλαισίας. Αφότου αποφοίτησα, δούλεψα ως καλλιτεχνική ψηφιακή σχεδιάστρια (digital imaging artist) στο φωτογραφικό στούντιο του πατέρα μου για 12 χρόνια. Την προηγούμενη χρονιά αποφάσισα να ακολουθήσω το πάθος μου για το σχέδιο και δεν έχω σταματήσει να σχεδιάζω από τότε. Από παιδί αγαπούσα το σχέδιο και ήθελα, όταν μεγαλώσω, να ασχοληθώ με δημιουργικά πράγματα.” Το σχεδιαστικό μου στυλ είναι ο φωτορεαλισμός. Μεγάλωσα θαυμάζοντας τη φωτογραφική δουλειά του πατέρα μου κι έμαθα να εκτιμώ την ομορφιά της εικόνας. Το βασικό καλλιτεχνικό μου εργαλείο είναι τα μολύβια γραφίτη. Το θεματικό μου υλικό είναι κυρίως πορτρέτα, νεκρή φύση και πουλιά. Ένα μόνο πορτρέτο Πηγή

Via


Νεότερη Παλαιότερη