Πώς θα εξελιχθούν οι μηχανές αναζήτησης; [Infographic]

Οι μηχανές αναζήτησης (δηλαδή κατά κύριο λόγο η Google), έχουν αλλάξει ριζικά τα τελευταία 10 περίπου χρόνια. Η Google έχει εξελιχθεί σε μια πραγματική μηχανή γνώσης, που δε δίνει απλά στους χρήστες αποτελέσματα που βασίζονται σε keywords... Τα search engine results της Google βασίζονται πλέον σε πληθώρα ποιοτικών κριτηρίων, ώστε να πλησιάζουν όσο το δυνατόν περισσότερο στο “user intent” και να ικανοποιούν τον αρχικό σκοπό της αναζήτησης του χρήστη. Το μέλλον των μηχανών αναζήτησης ίσως να μη γίνεται να το προβλέψουμε, αλλά όπως μπορείτε να δείτε και στο Infographic της Siteber,

προδιαγράφεται να έχει ολοένα και πιο ενεργό ρόλο στην καθημερινότητα των χρηστών. Knowledge Graph Το “Knowledge Graph” κάνει χρήση της τεράστιας βάσης δεδομένων πληροφοριών της Google, για να αποκωδικοποιήσει τις σχέσεις μεταξύ των όρων & φράσεων αναζήτησης. Για παράδειγμα, αν ψάξει κάποιος στη Google για μια πόλη ή περιοχή όπως το “Los Angeles” θα δει στα αποτελέσματα αναζήτησης δημογραφικές & γεωγραφικές πληροφορίες σχετικά με την πόλη, αλλά και κοντινά σημεία ενδιαφέροντος Ενσωμάτωση Social Τα social media έχουν ήδη ενσωματωθεί σε μεγάλο βαθμό στις μηχανές αναζήτησης (G+ στo Google & Facebook στο Bing). Τα επόμενα χρόνια προβλέπεται η τάση αυτή να συνεχιστεί, και να βλέπουμε ολοένα και περισσότερα αποτελέσματα από τα social networks όταν πραγματοποιούμε αναζήτηση στη Google ή αλλού, πράγμα το οποίο ενδέχεται να επεκτείνει ακόμη περισσότερο τις δυνατότητες προβολής και διαφήμισης. Mobile Αναζήτηση Με την επικράτηση των mobile συσκευών στην καθημερινότητά μας, είναι φυσικό επόμενο μεγάλος όγκος των αναζητήσεων να προκύπτει από tablets & smartphones. Η τάση αυτή προβλέπεται να συνεχιστεί δυναμικά και έως το 2018 το Internet προβλέπεται να έχει αποδεσμευτεί αρκετά από τους παραδοσιακούς υπολογιστές, με αποτέλεσμα να ενδυναμώνεται η σημασία των τοπικών mobile αναζητήσεων (πχ για εστιατόρια ή καταστήματα) Τοπική Αναζήτηση Μέσα στα επόμενα 5 χρόνια αναμένεται να αυξηθεί η αξία των τοπικών αναζητήσεων & υπηρεσιών και ως αποτέλεσμα να αυξηθεί η ανάγκη για Local SEO. Οι διαφημιστές θα μπορούν να επηρεάσουν την απόφαση των χρηστών για αγορά στις πιο κρίσιμες στιγμές, σερβίροντάς τους στοχευμένες διαφημίσεις με βάση την πραγματική τοποθεσία τους ανά χρονική στιγμή. User Intent Οι μηχανές αναζήτησης γίνονται ολοένα και πιο αποτελεσματικές στο να καταλαβαίνουν το “context” των φράσεων που χρησιμοποιούν οι χρήστες, προβλέποντας το “search intent” τους ή με άλλα λόγια το σκοπό της αναζήτησής τους. Για παράδειγμα, η Google σε πολλές περιπτώσεις μπορεί να διαχωρίσει από τον όρο αναζήτησης που έχει χρησιμοποιηθεί, εάν ένας χρήστης ψάχνει για γενικές πληροφορίες σχετικά με ηλεκτρονικά είδη ή αν ψάχνει για να αγοράσει ηλεκτρονικές συσκευές. Το σίγουρο είναι πως υπάρχουν πολλές δυνατότητες εξέλιξης & βελτίωσης και κανείς δε μπορεί να ξέρει ποιος είναι ο επόμενος άσος που κρύβει στο μανίκι της η Google! Εσείς τι προβλέψεις κάνετε για το μέλλον του search engine marketing;

Via


Νεότερη Παλαιότερη