Τα κέρατα του Jumbo και τα εμετικά υποννούμενα

Ποιο Χριστουγεννιάτικο κλίμα και αηδίες; Το Jumbo φαίνεται για άλλη μία φορά να το παρακάνει και να διαφημίζει με τρόπο καθόλου παιδικό τα…. προϊόντα του. Τα νέα «κέρατα» που μας «φοράει» επιμόνως το Jumbo αυτές τις «γιορτινές» μέρες μάλλον δεν συνάδουν καθόλου με την εποχή!

Απίστευτος ο διάλογος: Κυρία μου τα φοράτε παρακαλώ;» Σου τα φορώ, το πρόσωπο σου δείχνει … τόσο γιορτινό, από τα jumbo έχω πάρει ένα σωρό, τάρανδου, αγγέλου και καγκουρό» λέει η γυναίκα! Μου τα φοράς, νιώθω υπερήφανος και είμαι ευτυχής, ήτανε χρόνια πόθος μου διακαής … μου τα φοράς, μου τα φοράς, μου τα φοράς» λέει ο ευτυχής κερατάς.

Ακούστε την και να ξέρετε: Οι διαφημιστές των Jumbo δεν σταματούν με τίποτα αλλά μήπως θα έπρεπε να σκέφτονται πιο προσεκτικά και τα παιδιά;

Λέω, μήπως;;;

Via


Νεότερη Παλαιότερη