Ρέμος: Δεν θα απολογηθώ γιατί οι άλλοι ξόδευαν χρήματα για μένα

Για τα χρόνια που έζησε μετανάστης στη Γερμανία, αλλά και... για τη σχέση του με τον πατέρα του μίλησε σε συνέντευξή του ο Αντώνης Ρέμος, μιλώντας στην εκπομπή «Τετ α Τετ» με τον Τάσο Τρύφωνος. Δεν θα απολογηθώ γιατί οι άλλοι ξόδευαν χρήματα για μένα» τόνισε ο τραγουδιστής και πρόσθεσε: «Από παιδί ήμουν μετανάστης είτε στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό. Ήρθα στη ζωή όχι για να είμαι αρχηγός, αλλά μαχητής». Για τη νεογέννητη κόρη του είπε με χιούμορ: «Ξεκίνησε παίρνοντας τη φάτσα τη δική μου και τη φωνή της Υβόννης και λέω γιατί θεέ μου, αλλιώς σου τα ζήτησα». Παράλληλα σε συνέντευξή του στο περιοδικό OK μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στην τελευταία συνάντηση που είχε με τον πατέρα του, λίγο πριν εκείνος πεθάνει. Μετά το χωρισμό των γονιών μου, δεν είχα σχέση με τον πατέρα μου. Λίγο πριν πεθάνει, ένας φίλος μου με πήρε τηλέφωνο και μου είπε: "Ο πατέρας σου πεθαίνει και θέλει να σε δει". Πήγα, τα είπαμε, αφήσαμε το παρελθόν πίσω μας, ήρθε και η μητέρα μου. Δεν θα φύγει από τη μνήμη μου ότι είδα τον πατέρα μου και τη μητέρα μου μαζί στον ίδιο χώρο ύστερα από 30 ολόκληρα χρόνια», εξηγεί ο τραγουδιστής.

Via


Νεότερη Παλαιότερη