Μια Αμερικανίδα μπλόγκερ μόδας ξεκίνησε μια μεγαλειώδη καμπάνια για να πείσει την φίρμα Yves Saint Laurent να σταματήσει να χρησιμοποιεί σκελετωμένα κορίτσια στις πασαρέλες. Η καμπάνια συγκέντρωσε ήδη 45.341 υπογραφές...
Η οργή της μπλόγκερ Σάνον Μπράντλει Κολίρι ξεχείλισε με τα μοντέλα που παρουσίασε το Vanity Fair Μαρτίου. «Νομίζω ότι όλοι έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε γυναίκες που το σώμα τους είναι ζωντανό σκιάχτρο για ρούχα. Αλλά αυτό το ωμό θέαμα πρέπει να σταματήσει» έγραψε στο μπλογκ της.
Αυτή είναι η μπλόγκερ
Η εν λόγω μπλόγκερ είναι εξαιρετικά δημοφιλής στην Αγγλία και πιστεύει ότι τα υπερβολικά αδύνατα μοντέλα αποτελούν κίνδυνο για τις ίδιες αλλά και για τις γυναίκες που προσπαθούν να τις μιμηθούν. Επιμένει στα γραπτά της ότι δεν κάνει κριτική στα μοντέλα αλλά στις επιχειρήσεις μόδας που τις υποχρεώνει να εργάζονται σε ανθυγιεινές συνθήκες εργασίας.
Η Μπράντλεϊ Κολίρι δίνει έμφαση στο γεγονός ότι μόνο το 2% των γυναικών στον κόσμο έχουν αυτό το βάρος ενώ το υπόλοιπο 98% πρέπει να πέσουν σε κατάθλιψη γιατί δεν ζυγίζουν τόσο λίγο.
Η δημοσιογράφος που κάνει συχνά σχόλια και στην ΗuffingtonPost, μητέρα δύο παιδιών, ξεκίνησε μάχη εναντίον της εικόνες που επιβάλλεται και την αποκαλεί «War on Women», «Πόλεμος στις γυναίκες». Στα άρθρα της δίνει έμφαση στο γεγονός ότι η σκελετωμένη μοντέλα μπορεί να προκαλέσει σοβαρά προβλήματα διατροφής στις γυναίκες και να οδηγήσει ακόμη και σε θάνατο.
Χρειάζονται ακόμη 5.000 υπογραφές στην μπλόγκερ για να πετύχει το στόχο της. iefimerida.gr
Via
Χρειάζονται ακόμη 5.000 υπογραφές στην μπλόγκερ για να πετύχει το στόχο της. iefimerida.gr
Via
Tags
Lifestyle